WELCOME

On this blog I want to share my FREE digi stamps with you.

Why?

I just love to draw and in this way I can share my God-given talents with as many people as possible.


Please read terms of use.


Most important rule: Have fun with my digi stamps!



***



Click on the image and save the large file on your pc or tablet.

It's okay to share or pin the images, just don't sell the images keep them for FREE as I give them for nothing to you!
Credits to me would be nice :)

Look at the older posts too because it is full of digi stamps!
More than 350!

***



donderdag 11 februari 2010

Beterschap


Hoi allemaal.
Omdat ik nog maar net ben begonnen met dit blog staan er nog niet zoveel
digi stamps op dus heb ik er vandaag weer twee gemaakt, het Valentijn puppie
en dit arme kereltje wat ziek in zijn bedje ligt.
Misschien kan je hem gebruiken om een leuke beterschapkaart te maken voor iemand die ziek is.
Ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden.
groetjes Sliekje

13 opmerkingen:

@ddy zei

Wat leuk ik ben je eerste volger en kijk dan ook uit naar de mooie tekeningen die je hier zal plaatsen. Veel succes met je blog en dat er maar veel volgers volgen!
Groetjes Addy

cristel zei

hallo
ik vind het echt heel super dat je gratis digistamps weggeeft ga er zeker gebruik van maken en als ik er eentje heb gemaakt laat ik het je zeker weten
grtjs

anneke's creaties zei

wat geweldig leuk dat je dit met ons wilt delen, natuurlijk ben ik je gaan volgen en hoop nog vele mooie stamps te zien.

groetjes anneke

Gea zei

Hoi Sliekje ik ben ook gek op digi stamps en ik heb ze alle 4 meegenomen dank je wel dat je dit met ons wilt delen en ik ben gelijk volger geworden mag ik je ook uitnodigen om mij te volgen?
Heb je link op mijn blog staan;)

Groetjes Gea

Mercedes zei

Hallo,

Wat een super leuke digi stempels zeg.
Heb er een paar opgeslagen.
Inmiddels heb ik me aangemeld als volger.

Groetjes Ans

Kaartengek17 zei

leuk hoor en bedankt..heb je ook als volger op mijn blog'liefs marion

crazyknutselgek zei

Super dank je wel.

Vind het geweldige digi's hoor.
Als ik er binnenkort aan toekom.
Dan maak ik een link naar je blog.

Ga even kijken dat ik volger kan worden. want vind ze te gek.

Liefs anita

Michelle zei

Mooie stamps, maak je!! Ik heb me gelijk als volger aangemeld.
Je komt natuurlijk ook in mijn lijst met blogs die ik volg.
Zo krijg een beetje "reclame".

Groetjes Michelle

Marianne zei

wat een leuke stempeltjes zeg,zo schattig, en wat lief dat je die met ons wil delen.

Gusta zei

Hoi

wat maak jij leuke stempels
ik ben meteen je volger geworden

bedankt Gusta

Anita zei

Wat een leuke digistamps staan hier.
Ik kom zeker nog eens terug.

Groetjes Anita

Esme zei

Very cute!!

Nanny zei

Waauw!!!!
Wat geweldig, tot voor kort nooit van digistamp gehoord. en dan freebees. Ze zijn gewoon geweldig. Hartelijk dank er voor.